påsk(:

hejhej bloggen.. tyvärr så har jag inte uppdaterat så bra  i veckan på grund av jag jobbar så mycket.

det jag har gjort i veckan på jobbet är jag har hållt på med en grund. som ska bli en utbyggnad till ett hus.

men nu är det gjutet oklart så nästa gång kommer till jobbet så ska jag börja bygga väggar...

men nu är det påsk .

fyller år i morgon med. men det blir elmia mässan imorgon det blir kul:)

idag ska jag baka lite med ska baka bullar sen någon kaka. sen ska jag göra tårta med mumms.. hehe  det enda ska göra idag men vi ses bloggen

Kommentarer
Postat av: Hannah xb

Uppdratera oftare ;D (Y)

2010-04-06 @ 00:19:50
URL: http://www.hhannahhalberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0